.

ארבעה מפגשים קבוצתיים בזום
לכניסה חלקה לתפקיד ניהולי חדש
מתחילים עכשיו באוגוסט - לפני שיגיעו החגים

אם עוד לא עברה שנה מאז שנכנסת לתפקיד ניהולי חדש,

אם יש לך יותר מדי כדורים באויר ולא תמיד ברור לך מה לעשות קודם,

אם גם הראש שלך מוטרד בשאלות והיית רוצה להימנע מטעויות,

אני מזמינה אותך ללמוד מנסיון של מנהלים שעשו את זה לפניך-

כלים פרקטיים שיעזרו לך להאיץ את תהליך הכניסה לתפקיד ולהמריא בכיוון הנכון

למי זה מתאים?

לכל מי שיודע שאין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני

למי שמבין שכניסה לתפקיד ניהולי היא תקופה קריטית, ויש דברים שאפשר לעשות רק בחודשים הראשונים (עד שנה!) 

למי שהתקדם מתוך הארגון וגם למי שהגיע מארגון אחר

למי שזה התפקיד הניהולי הראשון שלו, וגם למי שכבר ניהל בתפקידים קודמים

למי שמוכן להשקיע בהתפתחות הניהולית וביישום הכלים המוכחים להצלחה

מה אומרים המשתתפים מהמחזור הקודם?

למרות שיש לי נסיון של יותר מעשור בניהול, קיבלתי כלים סופר-פרקטיים ועזרת לי לעשות סדר בתקופה כאוטית ומבלבלת במיוחד, תודה!

אני כבר חצי שנה בתפקיד והקורס הזה הגיע בדיוק בזמן בשבילי, וגרם לי לשנות כמה דברים לפני שיהיה מאוחר מדי. הבנתי שאני לא לבד בסיפור הזה, וחלק מההחלטות שלי היו מה שאסנת הגדירה "טעויות של מתחילים", ונתנה לנו דרכי מחשבה ופעולה אחרות. מומלץ מאוד לעבוד עם אסנת, יש לה המון ידע ונסיון שהיא יודעת להתאים לכל אחד.

קורס חובה לכל מנהל ומנהלת בכניסה לתפקיד חדש! תודה רבה לאסנת על קורס מובנה המשלב באיזון בין תיאוריות ופרקטיקות. הקורס עזר לי מאוד להבין איך מומלץ ללמוד ולהתמקם עם הכניסה לארגון חדש, לצד העלאת מודעות לטעויות נפוצות. אני ממליצה בחום!

הירשמו לקבלת פרטים בשיחה אישית

בין הכלים שתקבלו בתכנית

כלי לזיהוי ותיעדוף נושאי הלמידה הקריטיים

כלי למיפוי שותפי התפקיד המרכזיים

מודל ליצירת שגרות ניהול אפקטיביות

טכניקות אפקטיביות להתמודדות עם לחץ

אסנת חזן

פסיכולוגית, יועצת ארגונית ומאמנת, וכבר למעלה מ-25 שנים מלווה מנהלים בארגונים שונים לצמיחה ולהצלחה שלהם בתפקיד, במיוחד ברגעים הקריטיים של כניסה לתפקיד ניהולי חדש.

לאורך השנים ליויתי מנהלים בתהליכי יעוץ אישי וקבוצתי בסדנאות לכניסה לתפקיד ניהולי בארגונים מובילים מתחומי הייטק, פיננסים, בריאות, חינוך, ממשלה ותעשיה.

במקום לחכות שהארגון יזמין אותי, הפעם אני מזמינה אותך להצטרף לקורס שנפתח בשבילך!

מנהלות ומנהלים בשנה הראשונה בתפקיד שמבינים כמה חשוב להשקיע בתהליך הכניסה לתפקיד, זה הזמן שלכם.

בואו ללמוד את הפרקטיקות והכלים המוכחים, ולהכיר מנהלות ומנהלים מארגונים אחרים.

 

 "הזמן הכי טוב לנטוע עץ היה לפני 70 שנה.

הזמן הבא הכי טוב הוא
עכשיו!"

 

הירשמו לקבלת פרטים בשיחה אישית

הזדמנות אחרונה ל-2025
מספר המקומות מוגבל!

במקום 1,990 ש"ח, לנרשמים עד 28.7.25

בעלות של 880 ש"ח בלבד!

מה אומרים מנהלות ומנהלים שליוויתי?

אסנת, ליווית אותי כמנהל ואת הצוות המוביל של ההוסטל בתקופה של משבר חמור בכל המימדים. עזרת לנו לשקם את האמון, הביטחון עצמי ותחושת המסוגלות תוך ראייה ברורה ובהירה של התהליך שאנו עוברים כצוות ועלינו לעבור. ידעת ללוות אותנו בקצב המתאים לכל אחד מאיתנו, תוך הצבת סטנדרט גבוה של עבודה והתקדמות שלנו כצוות, ודרישה לאומץ בעבודה האישית הנדרשת מאיתנו. תודה שאת מתעקשת תמיד לחשוב קדימה, ועוזרת לנו לתכנן את השלב הבא בגדילה שלנו כצוות. תודה שאת כאן בשבילנו.
~אלון

אסנת, לימדת אותי איך להתבונן אל תוך עצמי, לשאול את השאלות המתאימות ולמצוא את התשובות שיאפשרו לי לראות את הדרך. באישיותך המיוחדת אפשרת לי להתבונן בעולם שמסביבי בעיניים אחרות, להבין לא רק את עצמי ומניעי אלא גם את שותפי וצרכיהם. עזרת לי למצוא בתוכי את הכוח לנוע קדימה ולהניע אחרים, ולתת להם כוחות כדי שיוכלו להמשיך בעצמם בדרך, גם בתקופות קשות ומאתגרות.
~טלי

עברתי עם אסנת תהליך במשך כחצי שנה לכניסה לתפקיד סמנכ"ל והובלת תהליך שינוי במנה ארגוני בחטיבה. התהליך היה מועיל מאוד ואפקטיבי ואיפשר לי להתבונן בצורה יותר רחבה ופתוחה על האתגרים שעומדים בפניי, ולמצוא דרכי התמודדות חדשות. אני בהחלט ממליץ למנהלים העומדים בפני שינויים משמעותיים לקחת חלק בתהליך דומה, על מנת שיצליחו בו
~אבי

אסנת יקרה, תודה על קורס ענק - על ההשקעה המדהימה, על הידע הרב שחלקת איתנו ועל המקום שנתת לכל אחד ואחת מאיתנו. תודה על מי ומה שהיית עבורי בזמן הזה, היה כיף גדול וכבר מתגעגעת.
~ליאת

לכל מי שקורא - אני ממליצה בחום רב לקפוץ על ההזדמנות הזו בשתי ידיים! עברתי סדנא עם אסנת לפני כמה חודשים ועדיין התובנות מלוות אותי בשגרת היומיום הניהולית. מעבר לטיפים והמלצות ששוות זהב, קיבלתי כלים משמעותיים שאני בטוחה שישרתו אותי גם בתפקידים הבאים.
~חנה

אסנת, רציתי להודות לך על כך שלימדת אותי כל כך הרבה בזמן כל כך קצר, גם אם הייתי קוראת 50 ספרי ניהול לא הייתי מצליחה להפנים את הידע הזה. על כך שהיית קשובה לכל אחד ואחת מאיתנו, לצרכים שלנו ולו הקטנים ביותר, לכוון אותנו לצמוח ולהשתנות בלי לוותר על מי שאנחנו. עזרת לי לראות שאני יכולה להתמודד עם האתגרים הגדולים שבפני. בסופו של דבר אני רוצה להודות לך על שהיית שם בשבילי, ועל זה שאת את...
~רונית

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.